Українська
мова
6
клас (105 годин, 3 год. на тиждень)
РЗМ – 28 год. ПКТ -1 год.
ПКД -2 год. К.А – 2 год.
ПКП -2 год. КЧМ – 2 год.
Складено відповідно до: Програми загальноосвітніх
навчальних закладів. Українська мова 5-12
/Г.Т. Шелохова, В.І Тихоша, А,М.Корольчук, В,І.
Новосьолова, Я.І.Остаф; За Ред..Л.В.Скуратівського._К.,2005
№
п\п
|
К-сть
год.
|
Дата
|
Тема уроку
|
1.
|
1.
|
|
Вступ. Краса і багатство української мови.
|
|
|
|
Повторення, узагальнення
та поглиблення вивченого
|
2.
|
1.
|
|
Словосполучення і речення. Головні
та другорядні члени речення. Однорідні члени речення.
|
3.
|
1.
|
|
Звертання, вставні слова та сполучення слів.
|
4.
|
1.
|
|
Пряма мова. Діалог
|
5.
|
1.
|
|
РЗМ. Повторення. Структура тексту: зачин, основна частина, висновок;
відоме й нове. Тема й основна думка тексту. Типи і стилі мовлення
|
6.
|
1.
|
|
РЗМ. Офіційно –діловий стиль. Ділові папери. Складання
оголошень
|
7.
|
1.
|
|
Тематичне оцінювання №1
(диктант і тестові завдання)
|
|
|
|
Лексикологія
|
8.
|
1.
|
|
Лексикологія як розділ науки про мову. Походження слів: власне українські
й запозичені слова. Тлумачний словник української мови; словник іншомовних
слів
|
9.
|
1.
|
|
Групи слів за походженням: власне українські та запозичені слова
|
10.
|
1.
|
|
РЗМ. загальне уявлення про ситуацію спілкування і її
складові: мовець, адресат мовлення, тема й основна думка висловлювання, мета
і місце спілкування ( практично). Створення власних висловлювань. Складання і
розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування
|
11.
|
1.
|
|
Активна і пасивна лексика: застарілі ( архаїзми й історизми) і нові
(неологізми) слова
|
12.
|
1.
|
|
Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова
|
13.
|
1.
|
|
Діалектні, професійні слова і терміни, просторічні слова, жаргонізми
|
14.
|
1.
|
|
Офіційно – ділова лексика
|
15.
|
1.
|
|
РЗМ. Повторення відомостей про стилі мовлення. Офіційно –
діловий стиль. План роботи. Оголошення
|
16.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота № 2
( тестові завдання)
|
|
|
|
Словотвір.
Орфографія
|
17.
|
1.
|
|
Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення в українській
мові: префіксальний, суфіксальний, префіксально – суфіксальний, безафіксний,
складання слів або основ, перехід слів з однієї частини мови на іншу.
Словотвірний словник
|
18.
|
1.
|
|
Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксом –ин(а) від прикметників на –ськ-, -цьк-.
Зміни приголосних при творенні іменників і прикметників, що мають
буквосполучення – чи- (-шн-)
|
19-20
|
2
|
|
Зміни приголосних при творенні прикметників на
ськ-, -
цьк-, -зьк- та іменників на – ств(о), -
цтв(о), -зтв(о)
|
21.
|
1.
|
|
Слово сполучні е, о в складних
словах. Написання слів з пів –
разом, через дефіс, з апострофом. Дефіс у складних словах
|
22.
|
1.
|
|
Творення і правопис складноскорочених слів
|
23.
|
1.
|
|
РЗМ. Особливості опису приміщення. Вибірковий переказ
тексту з елементами опису приміщення (усно)
|
24.
|
1.
|
|
РЗМ. Докладний переказ художнього тексту розповідного
характеру з елементами опису приміщення ( письмово)
|
25.
|
1.
|
|
Узагальнення знань з теми ,, Словотвір. Орфографія”
|
26.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота № 3
(диктант і тест)
|
27.
|
1.
|
|
РЗМ. Аналіз переказу та диктанту
|
|
|
|
Морфологія.
Орфографія
|
28.
|
1.
|
|
Загальна характеристика частин мови
|
|
|
|
Іменник
|
29.
|
1.
|
|
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична
роль
|
30.
|
1.
|
|
Іменники, що означають назви істот і неістот (повторення). Загальні і
власні назви. Велика буква і лапки у власних назвах
|
31.
|
1.
|
|
РЗМ. Твір – опис приміщення на основі власних вражень
( письмово)
|
32.
|
1.
|
|
Рід іменників( повторення). Іменників спільного роду
|
33.
|
1.
|
|
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або
тільки множини
|
34.
|
1.
|
|
Відмінки іменників. Кличний відмінок.
Типи відмін іменників
|
35.
|
1.
|
|
Незмінювані іменники
|
36.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота №4
(тестові завдання)
Контрольне читання мовчки
|
37.
|
1.
|
|
Відмінювання іменників І відміни
|
38.
|
1.
|
|
Відмінювання іменників ІІ відміни
|
39.
|
1.
|
|
Букви –а(-я), -у(-ю) в
закінченнях іменників ІІ відміни
|
40-41
|
2.
|
|
РЗМ. Особливості опису природи. Докладний переказ тексту
розповідного характеру з елементами опису природи ( усно)
РЗМ. Контрольний
переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису
природи ( письмово)
|
42.
|
1.
|
|
Відмінювання іменників ІІІ відміни
|
43.
|
1.
|
|
Відмінювання іменників ІV відміни
|
44.
|
1.
|
|
Контрольне аудіювання
РЗМ. Аналіз контрольних переказів
|
45.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота №5
Контрольний диктант
|
46.
|
1.
|
|
Особливості відмінювання іменників, що вживаються тільки в множині
|
47-48
|
2.
|
|
Основні способи творення іменників. Найчастіше вживанні суфікси. Букви е, и, і в суфіксах –ечок, -ечк, -ичок, -іння, -єння, -иння,
-ив(о), -ев(о)
|
49.
|
1.
|
|
Тренувальні вправи
|
50.
|
1.
|
|
Не з іменниками
|
51.
|
1.
|
|
РЗМ. Стислий переказ тексту наукового стилю (усно)
|
52.
|
1.
|
|
Написання та відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові
|
53.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота № 6
Диктант і тестові завдання
|
54.
|
1.
|
|
РЗМ. Твір-опис природи за картиною в художньому стилі (
усно)
|
55.
|
1.
|
|
РЗМ. Твір – опис природи за картиною в художньому стилі (
письмово)
|
56.
|
1.
|
|
РЗМ. Аналіз творів і диктанту
|
|
|
|
|
57.
|
1.
|
|
Прикметник
Прикметник: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
58.
|
1.
|
|
Якісні, відносні та присвійні прикметники
|
59.
|
1.
|
|
Ступені порівняння прикметників. Утворення вищого і найвищого ступенів
порівняння
|
60.
|
1.
|
|
Повні й короткі форми прикметників
|
61.
|
1.
|
|
РЗМ. Докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму ( усно)
|
62.
|
1.
|
|
РЗМ. Докладний переказ розповідного тексту з елементами
роздуму (письмово)
|
63.
|
1.
|
|
Прикметники твердої й м’якої груп, їх відмінювання
|
64.
|
1.
|
|
Правопис голосних у відмінкових закінченнях прикметників
|
65.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота №7
(тест)
РЗМ. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі
|
66-67.
|
2.
|
|
Творення прикметників. Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-,
-уват-, -юват-, -зьк-, -цьк-
|
68.
|
1.
|
|
Букви е, и, о в прикметникових
суфіксах –ев-(-єв-), -ов-(-йов-), -ин-, -ін-, -ичн
|
69.
|
1.
|
|
РЗМ. Твір – роздум про вчинки людей на основі власних
спостережень ( усно)
|
70.
|
1.
|
|
РЗМ. Замітка в газету у формі роздуму про вчинки людей (
письмово)
|
71.
|
1.
|
|
Не з прикметниками
|
72.
|
1.
|
|
Букви –н-, -нн- у прикметниках
|
73.
|
1.
|
|
Написання складних прикметників
разом і через дефіс
|
74.
|
1.
|
|
Написання прізвищ прикметникової форми
|
75.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота №8
( диктант і тестові завдання)
|
76.
|
1.
|
|
Контрольне читання мовчки.
РЗМ. Аналіз диктантів
|
|
|
|
|
77.
|
1.
|
|
Числівник
Числівник: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
78.
|
1.
|
|
Числівники кількісні ( на позначення цілих чисел, дробові та збірні та
збірні) і порядкові. Числівники прості і складені. Роздільне написання
складених числівників
|
79 -80.
|
2.
|
|
Відмінювання кількісних числівників.
Буква ь на кінці числівників
і перед закінченням у непрямих відмінках
|
81.
|
1.
|
|
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників
|
82-83.
|
2.
|
|
РЗМ. Контрольний
переказ художнього тексту з різними типами мовлення ( письмово)
|
84-85.
|
2.
|
|
Відмінювання порядкових числівників. Написання порядкових числівників з -тисячів
|
86.
|
1.
|
|
Вживання числівників з іменниками
РЗМ. Складання діалогів із вживання числівників на
позначення дат, часу (годин)
|
87.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота № 9
( диктант і текст)
|
88.
|
1.
|
|
Контрольне аудіювання
РЗМ. Аналіз диктантів
|
|
|
|
Займенник
|
89
|
1.
|
|
Займенник: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників. Написання
прийменників із займенниками окремо ( повторення)
|
90
|
1.
|
|
Особові займенники, зворотний займенник себе, відмінювання їх. Н в
особових займенниках 3 –ї особи
після прийменників. Займенники у фразеологізмах
|
91-92.
|
2.
|
|
РЗМ. Контрольний твір – оповідання на основі побаченого (
або за жанровою картиною)
( письмово)
|
93.
|
1.
|
|
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. Уживання займенників
для зв’язку речень у тексті
|
94.
|
1.
|
|
Заперечні займенники, відмінювання їх. Правопис ні в заперечних
займенниках
Неозначені займенники, відмінювання їх. Правопис ні в заперечних займенниках
|
95.
|
1.
|
|
Присвійні займенники, відмінювання їх.
|
96.
|
1.
|
|
Вказівні та означальні займенники.
МР займенника.
|
97.
|
1.
|
|
Узагальнення знань з теми.
РЗМ. Складання діалогів із вживанням займенників. Використання особового
займенника ви
|
98.
|
1.
|
|
Тематична контрольна робота №10
Контрольний диктант
|
|
|
|
Повторення в кінці
року
|
99
|
1.
|
|
РЗМ. Аналіз контрольних диктантів
|
100.
|
1.
|
|
Лексикологія
|
101.
|
1.
|
|
Словотвір і орфографія
|
102-103.
104.
|
2.
1.
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії
Тестові завдання
|
105.
|
1.
|
|
Підсумковий урок в кінці року
|
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка
мовної теми
|
3
|
3
|
Письмо:
переказ
твір
|
1
-
|
1
1
|
Правопис:
диктант
|
1
|
1
|
Аудіювання
Читання мовчки
|
-
1
|
1
-
|
Немає коментарів:
Дописати коментар